فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

داستانک ۵

کلاغ قصه٬ گرد سفر از خود تکاند. 

هنوز آرام نگرفته بود که کودک به خواب رفت. 

مادر گفت: قصه ما به سر رسید 

کلاغه به خونه‌ش نرسید. 

و کلاغ بر آوارگی خود گریست و پر کشید... 

 

غرور

غرورت رو به خاطر کسی که  

دوسش داری بشکن 

اما دل کسی رو که دوسش داری  

به خاطر غرورت نشکن 

 

...می شکند

 

هر کس به طریقی دل ما میشکند 

                                           بیگانه جدا دوست جدا میشکند 

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست 

                                          من در عجبم دوست چرا میشکند 

 

وفا

در خواب ناز بودم شبی دیدم کسی در می‌زند 

                            

                            در را گشودم روی او دیدم غم است در می‌زند 

 

ای دوستان بی‌وفا از غم بیاموزید وفا 

 

                          غم با همه بیگانگی هر شب به من سر می‌زند 

 

 

...

به عشق گفتم:تا تو رو دارم تنها نیستم. 

منو تنها گذاشت و رفت... 

به احساس گفتم:تا تو رو دارم تنها نیستم. 

منو تنها گذاشت و رفت... 

به وفا گفتم:تا تو رو دارم تنها نیستم. 

منو تنها گذاشت و رفت...  

ولی وقتی به تنهایی گفتم: تا تو رو دارم تنها نیستم٬ 

موند و هم دم و مونسم شد.