فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

وفا

در خواب ناز بودم شبی دیدم کسی در می‌زند 

                            

                            در را گشودم روی او دیدم غم است در می‌زند 

 

ای دوستان بی‌وفا از غم بیاموزید وفا 

 

                          غم با همه بیگانگی هر شب به من سر می‌زند 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.tanham.blogsky.com

سلام خوبی ؟

من به این وبلاگ سر زده بودم اما نمیدونستم مال توست

برا همین نظر نذاشتم فقط مطالعه کردم و رد شدم
خوبه که چندتا وبلاگ داری

موفق باشی النم میخوام به اون وبلاگ دیگت برم حتما نظر میذارم

در ضمن من از شعر این پست خیلی خیلی خوشم میاد اگه توجه کرده باشی تو وبلاگم هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد