فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

...می شکند

 

هر کس به طریقی دل ما میشکند 

                                           بیگانه جدا دوست جدا میشکند 

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست 

                                          من در عجبم دوست چرا میشکند 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اصفهانی... دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://hildabihamtast.blogsky.com

سلام

یه دختر تنها . سلام .

سلام سلامتی میاره.
می دونی که !

خوشحالم که بعد از 5 ماه دوری از اینترنت

با یه خانم نویسنده مثل " هیلدا بی همتاست " آشنا شدم

آره ... یه جورایی مثل همون موقع که با اون بی همتا آشنا شدم

امیدوارم بتونم فرصت کنم دست نوشته هاتو همیشه دنبال کنم

راستی یه سوال خصوصی !!!

اهل کدوم دیاری ؟ ...

ارادتمند شما
اصفهانی...

من مشهدی ام.

مریم دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.twosister.blogsky.com

سلام وب نازی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی اگه دوست داری می تونیم باهم تبادل لینک کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد