فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

تولد وبم

 

وای ۶روز پیش تولد یکسالگی وبلاگم بود. 

 

ولی از بس که تو این هفته که گذشت امتحان 

 

داشتم٬ فراموش کرده بودم که از ۴ آذر رد شدیم! 

 

جعبه ای از لبخند

 

با توام، باتو،خدا

 

یک کمی معجزه کن

 

چندتا دوست برایم بفرست

 

پاکتی از کلمه

 

جعبه‌ای از لبخن

 

نامه‌ای هم بفرست

 

*

 

کوچه‌های دل من

 

باز خلوت شده است

 

قبل از اینکه برسم

 

دوستی را بردند

 

یک نفر گفت به من

 

باز دیر آمده‌ای

 

دوست قسمت شده است

 

*

باتوام، باتو، خدا

 

یک دل قلابی

 

یک دل خیلی بد

 

چقدر می‌ارزد؟

 

من که هرجا رفتم

 

جار زدم:

 

شده این قلب حراج

 

بدوید

 

یک دل مجانی

 

قیمتش یک لبخند

 

به همین ارزانی

 

*

 هیچ وقت اما

 

هیچ کس قلب مرا قرض نکرد

 

هیچ کس دل نخرید

 

*

باتوام، باتو، خدا

 

پس بیا،این دل من، مال خودت

 

من که دیگر رفتم اما

 

ببر این دل را

 

دنبال خودت

 

                         «عرفان نظرآهاری»