فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

فرشته کوچولو

سلام. امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. لطفا نظر فراموش نشود.

آدما وقتی که خیلی خر می شن...

 

...بذا تا یه بار دیگه بهت بگم:   

                                             خیلی خری! 

د اگه خر نبودی٬ 

                        واسه چی رفتی زن یه خر شدی!؟ 

وقتی که هر چی می‌گی گوش می‌کنم 

                                                 معلومه...خرم دیگه! 

بابا تو کم کسی نیستی به خدا 

            تو واسه خودت یه پارچه خانمی 

مگه یادت نمیاد؟ 

                   روز اول که بهت گفته بودم چه خانمی! 

آره اون روزی که چاک دهنت بسته نشد 

                            چقده فشم دادی باز دهنت خسته نشد! 

وقتی مردم تو چشام زل می‌زدن  

                                    من می‌خواستم از خجالت بمیرم  

              آخ که مردم گاهی وقتا چه بدن! 

بذا تا یادم نرفته باز بگم: 

                               خیلی خری! 

آدما وقتی که خیلی خر می‌شن٬ عاشق می‌شن 

    خب منم عاشقتم٬دیوونتم٬ عیبی داره؟ 

                                                    مگه عاقل چی‌داره؟ 

تازه من دیوونگیم اضافیه! 

                          خلاصه دوستت دارم 

                                                  همین یه جمله کافیه! 

دوست داری برم بالای پشت بوم  

                                          هوار کنم؟ 

دوست داری برم واست یه دایناسور 

                                            شکار کنم؟ 

بچه نیستی که واست پفک و قاقا بخرم 

                                      دوست داری برات یه عنقا بخرم؟ 

دوست داری برم واست 

                   یه دامن از چین بیارم؟ 

                             جای مروارید واست هزار تا دلفین بیارم؟ 

تا اگه دلت بخواد چشماشونو در بیاری 

                            همه رو ریسه کنی بندازی دور گردنت؟ 

دوست داری برم واست روغن سوسمار بیارم؟ 

                            به جای ببک بمالی رو ترک‌های تنت؟!! 

به خدا هرچی بخوای واست مهیا میکنم 

                                   واست آبغوره رو حلوا می‌کنم 

تو بخوا 

     تموم هیکلتو فوری طلاجات می‌کنم 

                            برو گم شو٬سر یک ثانیه پیدات می‌کنم!! 

دوس داری برم به این و اون بگم 

                                         که تو رو دوست ندارم؟ 

می‌رم اما نگی مردمم خرن! 

                                            می‌دونن دروغ می‌گم٬ 

چون یه دیوونه فقط چپ می‌زنه 

                                        حتی وقتی با خودش گپ می‌زنه! 

پس بیا مثل آدم حالیت کنم دوست دارم! 

اگه اینجوری بشه٬ 

                       دیگه تا آخر عمرم نمی‌گم بهت خری! 

وقتی که تو خر باشی 

                              خب منم خرم دیگه! 

آدما وقتی که خیلی خر می‌شن عاشق می‌شن 

                         آره این حرف قشنگو نمی‌دونم کی می‌گه 

 

                                        «ناصر فیض» 

 

                                          

 

نظرات 2 + ارسال نظر
. جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://nog.blogsky.com

خر تو خر شد

سیدخلیل یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://heaven-reza.blogfa.com

کولاک بود
چند ماه پیش خوندمش
الان هم همون حس چند ماه پیش رو داشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد